Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2022-03-16.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-16.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część plików nie jest dostępna do pobrania cyfrowo – zostały wytworzone przez inny podmiot niż CUW. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu;
- W zakładce sprawozdania finansowe znajdują się pliki nie dostępne cyfrowo – w takiej formie są generowane w oprogramowaniu do prowadzeni rachunkowości budżetowej, którym dysponuje placówka. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu;
- Niektóre pliki do pobrania nie są dostosowane cyfrowo – będą udostępniane w sposób alternatywny;
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2024-11-05.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-11-05.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Agnieszka Pawłowska, Agnieszka Trębacz,
- adres e-mail - cuw@koluszki.pl,
- numer telefonu - 44 725-67-56 ,
- adres do korespondencji - Centrum Usług Wspólnych, ul. 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Siedziba Centrum Usług Wspólnych w Koluszkach mieści się na III piętrze w pokojach 302, 306, 320 w budynku Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65.
Budynek składa się z trzech kondygnacji.
Istnieje jedno wejście dostępne dla pracowników CUW jak i innych osób pracujących w tym budynku. Do budynku prowadzą schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Na budynku widnieje tablica informująca o możliwości wjazdu na teren obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Na każdym poziomie znajdują się szerokie korytarze umożliwiające poruszanie się osobą na wózkach.
Schody wejściowe i schody na korytarzach są oklejone taśmą.
Na parterze znajduje się winda.
Budynek posiada pochylnie, głośniki systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabo widzących.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Do siedziby CUW wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W siedzibie CUW nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W siedzibie CUW nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.